Merhaba sevgili anneler bebegim 6 .ayina girdi ama hala dönmüyor oturmaya calismiyor yuz üstü yatirdigimda yatmak istemiyor doktorumuz bu ay mutlaka donmeli dedi ama hic caba sarf etmiyor yatıp uyuyor yurucete de durmuyor tembel bir bebek mi yoksa gekisiminde bir problem mi var anlamadim