Kerem_mom Merhaba bunlar neden olur acaba alerji mi ? Tecrübesizim bilmiyorum süt olsun diye çay falan içiyorum endişelendim, bilenler bakabilir mi? https://resimyukle.io/r/8wIEtg3wRK
ofkelisirin Kerem_mom canım emiyor mu sen ei süt yağlı olunca yeni doğan sivilcesi oluyor biz 2 ay çektik ama bi sıkıntı olmadı hemşire çok normal dedi şu an pamuk gibi yüzü geçti gitti ellemeyin çok
_43 Kerem_mom bizde de kırmızı ortasında beyaz sivilce gibi birşey cıkıyo sürekli kayboluyo ama. kilo alınca cıkar derler bizde 😁
QueenMommm Kerem_mom kalın giydirdiğimiz için diyolar ama ben bi zıbın bi tulum giydiriyordum 🤷♀️ Ama sonra geçti
Burcu011 Kalın giydiriyor olabilirsiniz kızımda da aynısı olmuştu doğumdan sonra ben üşüyorum diye kızımda üşüyor sanıyordum iki kat giydiriyordum böyle olmuştu doktor 22 derece olsun ev içi tek kat giydir demişti
Kerem_mom Burcu011 bizim 27 derece ve kayınvalidem kat kat örtüyor yüz kere söylememe rağmen anlamıyor
Bayramyasemin Benimde cocugumdada 2 haftalikken olmustu once yuzunde snra kafasnda cikmisti ayni seyleri bana soyledirl suanda 45 gnluk gecti gbi birsy ama ilac suruym hergn cok az var yinede