Reyhan55 Kizlar dogum yapalı 11 ay oldu ve 7. Aydan sonra adet görmeye başladım 3 kere düzenli bir şekilde adetimi oldum ama bu ay günüm geçti hamilelik testi de yaptım negatif başına böyle birsey gelen var mı 🙄