TheBaby koymuyorum artık çok seviyor piyanolu falan ama ben böyle olacağını dusunmemistim .Yeğenlerim kullanıyor normal yürüteç, bu daha özellikli diye bunu aldı çok da güzel ama böyle bir sorun yaşadık malesef o kadar da yürümeye hevesli nasıl olacak bilmiyorum koltuk kenarlarında geziniyor hep tutunarak 😔