Mom5457 aya giriyoruz günde kaç öğün ve ne yediriyorsunuz uyku düzeniniz nasıl? Bizim 2 3 haftadır düzen denen bir şey yok, gece 2de 3de yatar ona rağmen uyanır aralarda, 7de 9da kalkar sabah 150 ml mama veriyorum 1 saat sonra serpme kahvaltı veya irmikli ya da yulaflı lapa. Öğlen çorba, akşam da sebze yemeği yanına köfte veya sebzeli makarna tarzı bir şey. Sabah lapa yemediyse akşam öğününde yediriyorum bazen dönüşümlü. Düzenimiz battığı için böyleyiz. Gece de yatmadan 180 ml mama veriyorum içtiği kadar. Sonra yine aynı döngü. Siz neler yapıyorsunuz? Baya büyüdüler çoğu yemeği yiyorlardır artık, neleri seviyorlar? Öğün sayısı ve örnek beslenmeyi atar mısınız örnek olur belki. Bir de tek benim bebeğim mi huy değişti uyku konusunda… Tek öğlen güzel uyuyor.