Ne yapsam uyumuyor ne gündüz ne gece .2 aylığız doğduğundan beri uyumuyor yeni doğan genelde çook uyur derler benimki cingöz Recai sanki 😱bazen o kadar güzel uyuyor ki acıkınca kalkıyor biraz oynuyup tekrar yatıyor ama oda çok binde bir. Uyku için napıyorsunuz