15 aylık bebeğim 3-5 gündür hastayız doktor klomaks antibiyotik ve zaditen verdi ilaçtan öncede ishaldi hemde aşırı kötü kokuyordu ilaçtan sonra bildiğiniz gaz çıkarır gibi yapıp bütün bezi su gibi ıslıyor daha da atletüne taşırıyor ama koku yok ne yapmamı önerirsiniz?