İki gün önce çok sevdiğim dayımı kaybettim. Bebeğim 3 ay 8 günlük ve soymadığını biliyorum galiba stresle sütüm azaldı meme yumuşak ve biraz fazla sıkıştırınca süt geliyor. Ama bebeğim hep yutkunurdu şimdi beş altı defa çektikten sonra yutuyor ve bir süre sonra ağlıyor. Mama veriyorum içmek istemiyor ağlıyor tükürüyor napıcam mamayı nasıl vereyim