Deletedmom_56 bebeğim 6 aylık. Diyetimin 2. Haftasındayım. 5kilo verdim. Karbonhidratı bir anda kesmek emzirme döneminde aşırı tatlı isteğine sebep oluyor. Gün içinde 3 sabah 3 akşam 1 de ara öğünde olmak üzere 7dilim tam buğday ekmeği var listemde. Öğlen ve ikindide ara öğün, biri meyve biri salata. Her öğün arası 2,5 saat olacak şekilde. Akşam yatmadan 2 saat önce de rezene çayı ve badem