Brutal-Betty Benim oğlum 2,5 aylıkken kucağımızda destekli oturmaya başladı. 3 ay kontrolümüzde artık yastıklarla koltukta destekli oturmamızı istedi doktor. Şimdi 4 aylık yavaş yavaş desteksiz oturmaya meyleniyor ayaklarını da 2,5 aylıkken basmaya başladı. Ama dönme konusunda çok tembel. Sadece bir kere yüz üstünden sırt üstüne döndü o kadar. Üstelemiyorum hiç bir şeyin acelesi yok o yeter ki mutlu bir bebek olsun