Hellin kızlar ben molfix 5 numara kullanıyorum kızım 11 kiloya yakın ama simdi 120lisi 270 lira nerdeyse bende bez değişikliği istiyorum goon nasıl kullanan var mı birde goonda 4 numara mi 5 numara mi almalıyım deli sorular :)
Raziyenu44 Hellin canım molfix çok güzel ama dediğin gibi pahalı bizde molfiks kullanıyoduk goon fiyatları nasıl?
ezogelinn Hellin migrosta 96 bez molfix 110 liraya geliyor değiştirmek isterseniz ben baby me aloeverali bezini tavsiye ederim
BuseCan Hellin prima kullanıyorum ama çok uçuk olduğu için ebebekten baby me aldım herkes çok önerdi onu deneyeceğim
Brutal-Betty Getir de indirim oluyor canım onları takip et kupon oluyor ben 4 numara 136 adet bezi ,128 TL ye aldım Molfix iki paket aldım zam gelir diye
Hellin BuseCan anladım benim aklımda goon var ama bakarım baby me olanada inşallah iyi gelir bebislerimize❤️
Balbademim3 Hellin kişiden kişiye değişir ben goon memnun kalmadım bariyerleri iyi değil çok sızdırma yaptı. Sleepy kullanıyorum onu da indirim kovalıyoruz.
cnsgrn Hellin ben kullaniyorum külot bezde 5 numarasini cirtli da 4 numara. Cünkü külot daha dar. Ve cok memnunum taşma falan da yapmiyo sleepyden gectm bende
Ulkuverasmom Hellin goon külot bez 5 numara kullanıyorum kızım 11 kilo 84 cm çok memnunum doğduğundan beri kullanıyorum her tarafı pamuk 😂 ben cırtlıyı takamadığım için hareketli olduğundan dolayı külot bez tercih ediyorum hiç sızdırdığını bilmem 🤩