Kızlar 39,5 ateşle acile gttik fitil verildi ateşi düştü öksürük var doktor sürüntü testi istedi influenza ve korkutugum bazıma geldi pozitif..😭 antibiyotik verdi şurup yanında dolve ve birde burun spreyi bunları kullanacağız şurubu beş gün kullanıp bırakın dedi. Ateşi çıkabilir kalın giydirmeyin duş aldırın kıyafetlerini iki kez durula dedi
Başına gelen varmı neler yaptınız hangi ilaçları kullandıniz kaç gün sürer bilmiyorum ve korkuyorum. 😞
halk arasında donuz gribi deniliyormuş aileler korkutmasın diye doktorlar influenza diyorlarmış adına