Kızlar bebegim 2 aylık kontrole gittik bugün geçmeyen sarılık var dedi doktor hala sarı dedi karaciğer rahatsızlığı tiroit veya enfeksiyon vardır dedi endişeliyim sizde böyle bisey yasadiniz mi idrarın da koku var enfeksiyon mudur acaba tahlil verdik ısrarını toplamaya çalışıyorum onu da veririz toplayınca böyle bisey yaşayan varsa yazabilir mi acil