Nilaydmr ben lansinoh ve gümüş kapak kullanıyorum. Doğumdan iki hafta önce kullanmaya başladım her ikisini de. Her emzirmeden sonra kremi sürüp kapağı takıyorum. Gece bazen krem sürmeye üşeniyorum o zaman da sütümü biraz sıkıp göğüs ucuma sürüyorum kapağı yerleştiriyorum. 27 günlük bebeğim var çok şükür hiç sorun yaşamadım