Arkadaşlar benim büyük kızım 20 aylık küçüğü de 19 günlük. Büyük kızımla çıkıyorduk dışarı ama doğumdan beri hiç çıkamadık küçük var diye ama üzülüyorum büyük kızıma hiç güneş görmüyor eve tıkıldı çocuk. İki bebekle dışarı nasıl çıkabilirim? Büyüğü bebek arabasına koysam küçüğü kanguruya alsam kış olduğu için kalın giydirmek lazım o şekilde kanguru kullanamam. Var mı bir öneriniz bebeleri sıkı giydirip bi parka çıkarmak istiyorum büyük kızım için.