Merhaba anneler 1 hafta önce 20 aylık bebeğimi yüksek ateşle acile götürdük , kulak intihabı teşhisi koyup antibiyotik , ateş düşürücü , damla başladı doktorumuz şükür ateş probleminden kurtulduk .. yanlız bugün bebeğimde durmak bilmeyen balgamlı öksürük var uykudan uyandırıyor , nefes almada güçlük çekiyor , bu arada ilaçlara devam ediyoruz . Öksürük İçin bi çözüm var mı lütfen yardım edin 😢😢