fatosd36 Doktorumuz var ama çok içime sinmiyor ilgili değil kızım uyumuyor diyorum uykueğitimi ver diyo iyi de nasıl vereyim bi anlatsan diyorum içimden😔
DurununAnnesi- MinnakAsel merhaba, bizde neşe hanıma gidiyoruz ama mesajlarıma hiç açıklayıcı cevaplar vermiyor, muayenede çok ilgili ama mesajla birşey sorduğumda hiç istekli yazmıyor gibi sizdede durum bu şekilde mi
MinnakAsel DurununAnnesi- evet yüz yüze çok samimi çok sıcak bir kere yazdım sadece muayane olmasİ gerek tekrardan deyip kestirip attı ama olsun ben yine de çok memnun kaldım
sahikakocarslanli DurununAnnesi- şu an kendi alsancakta özel muayenehane açtı oraya henüz gitmedim bilmiyorum acikcasi
cileklicheesecake fatosd36 medicana cansever aydın hanım gerçekten çok ilgili takipte çok iyi bir doktor şiddetle tavsiye ediyorum iki çocuğumunda takibi cansever hanımda
fatosd36 cileklicheesecake yaaa benimde doktorum o hastanede acaba cansever hanıma geçsem çok ayıp olur mu 😔
DurununAnnesi- cileklicheesecake merhaba cansever hanımdan biraz bahsebilir misiniz acaba? Mesela ek gıdaya geçtiğinde şunu ycek bunu yemicek yada bu ay bu hareketi yapması lazım uykularını düzenlememiz gerekir gbi şeylerden bahsediyor mu birde mesajlara nasıl cevaplar veriyor kısa kısamı yoksa ilgili bir şekilde mi? Yoksa gidiyorsunuz boyuna kilosuna bakıyor aşılarını söylüyor gerimi geliyorsunuz