Merhaba kızım birdahaki ay 1 yaşında olucak anne sütü alıyor ve ek gıda, inet sütünü yaşına girdikten sonra yavaş yavaş vermelimiyim yoksa anne sütü aldığı için gerek yokmu?cevremdekiler ver diyor. (Başlarsamda 3 gün kuralıyla başlarım) ama kararsız kaldım ve burdaki tecrübeli annelerden fikir istiyorum siz nasıl yaptınız?🤗