Selma_brn ilk kızımda agzıma giriyodu gögüslerim 🥲 emmedi bırakınca sarktılar zayıfladkca da daha beter oldu. Bi süre sonra toparladı ama eski diriligi yok şimdi kzlm 11 yaşnda oglum 5 ayına girecek emiyor sanırım bırakınca eski formuna dönücek estetik haricide toparlanmaz gögüsler brni çok rahatsız etmiyor cünkü çok sarkık degil ama cok sarkık olsaydı kaldırtmak için estetik olurdum 🤧 bende göbegimden müzdaribim ilk cocuktan kalma catlaklar beni rahatsız ediyor cesaret edip gerdiremedim cok zor bi ameliyat 😒 saldm artık