Tv otizm yapmiyo arkadaş ya bu nerden çıkmış uyaran eksikligine yol acar tabi 7/24 tv karşısında durursa dış dünyadan kopup illaki kötü sonuçları olur tvye bakip yemek yedirmek iyi degil ama hic yememsinden iyidir benim kizim 2 yasina giricek malesef bu sekilde yiyor yoksa 2 lokmadan fazlasini almaz neyapalim