Merhaba arkadaşlar, 8 aylık bir kızımız var. Çok aşırı derecede ayrılık kaygısı yaşıyor. Ve yanında olmadığimiz an ağlamaktan helak oluyor. Anne ve baba ikimizde çalışıyoruz. Sabah anne oglende akşama kadar babası bakıyor bebeğe. Bebek her ikimizde de 1 sn başka odaya geçmeye , tuvalate gitmeye izin vermiyor. Sürekli yanımda oturun. Benimle oynayın istiyor. Yemek bile yaptırmıyor sürekli emekleyerek gelip ayaklarımıza yapışıyor. Kucağa alın diye açıyor kollarini. İkimizde delirmek uzereyiz. Kendi başına oyun oynayamiyor. Yigincq oyuncağı sesli, ışıklı şeyleri var. 5 dk oynuyip bırakıyor hemen üstümüze çıkmaya çalışıyor. Almayınca ağlıyor katıla katıla. Ne yapabiliriz. Bir çözüm bulan var mı bu duruma?