Busra2326 Arkadaşlar bebeğim 15 günlük yeni emmeye başladı böyle çok çekmiyor hani memeyi çektiğinde acır ya benim çok acımıyor ama yutkunuyor sütüm var. Acaba doyuyor mudur emiyor mudur? Ben ekstra mama da veriyorum korkuyorum obezite olacak😂
Fenty Busra2326 Daha çok küçük çene kuvveti zamanla gelişir. Sütünüzün olduğundan eminseniz o kendini doyurur ve mamaya da gerek yok.
Aliaslan1 Busra2326 çişini kakasını yapıyorsa ve çişi açık renkli ise doyuyordur. Ben de aynı kaygıları yaşadım ama birinci ay kontrolünde kilo aldığını görünce ikna oldum doyduğuna. Bir de doymayan bebek çok ağlar der büyüklerimiz.
gurbetkusuuuu Busra2326 sütün geliyorsa kullanma kuzum bebeğim 2 ay sarılık geçirdi ilk haftası mavi ışık aldı doktorum emiyorsa mama verme bol bol emzir zaten 1 ay bitince hepatitB aşısı sarılık için onu vurulduktan sonra tamamen azalıyor geçiyor
Busra2326 gurbetkusuuuu banada doktorum sütün var meme ver dedi ama kızım memeyi tutamıyor erken dogdu güçsüz 2 kez fototerapi aldık 19 u gördük. Ben üzüntüden yüz felci falan geçirdim zor günlerdeyim meme alabildiği kadar veriyorum mecbur mama da veriyoruz doktorumuz öyle istedi tok kalmalı ki ilerlemesin sarılığı diye daha 15 günlük :(
gurbetkusuuuu Busra2326 o zaman sağlıgı için tabıkı mama ver kuzum bizde aldık 17ydi bizimki inşallah minik hemen toplarlanır