Bebegim_28 Arkadasimin oğluna hediye alcam da tahmini kaç alsam karar vermedim 😬😬biliyorum her çocuk farklıdır gerekirse bi numara büyük alırım kalın çorap ile giyilir, ama üç aşağı beş yukarı bi fikir olur dedim
MelekSubasi Bebegim_28 25 numara aldim ben botunu kalin corapla ama yazin 2.5 yasinda 24 giyiyordu. Kac yaşındaki tam olarak 3 yas 4 yas ayaklari farkli olur bir de cocuga gore degisir.
Bebegim_28 MelekSubasi aslında şöyle şuan 3 yaşında, ama ben büyük alicam seneye giysin diye. Şuan 24 giyiyormus 3 yaşında.. ben 26 27 diye tahmin ediyorum
Bebegim_28 Kalpsizim33 3 yaşında 24 giyiyor çocuk ben 2 numara büyük alayım seneye kışın giysin diye düşündüm 🤷♀️
MelekSubasi Bebegim_28 27 cok buyuk olur. Seneye giysin dersen en fazla 26 olsun. Ama cocugun ayagi 24 no demistin ona gore dedim yoksa değişiyor tabi. Benim cocugumun ayagi kucuk biraz
turkerg Bebegim_28 bence suanda giycegi bir sey alin, kiyafeti buyuk almak mantikli ama ayakkabiyi bence annelere birakmak daha faydali. Kendileri buyuk alsinlar😅 Seneye aldiginiz ayakkabinin olmama ihtimali cok yuksek
Bebegim_28 MelekSubasi yaaa o zaman öyle yapayım çocuk zayıf zaten, 1 senede 2 numara büyür en fazla 🤷♀️
Anne_bali Bebegim_28 oğlum 3 yaşında ayakkabıya göre değişir ama 25-26 bandında giyiyor 26 al bence belki 4 yaş için 27 bile olabilir olmadı 27 al en zindan büyük gelse de ileri de giyer.
Kahvegerek Bebegim_28 3 yaşında oğlum 26 numara giyiyor şuan. Çocuğuna göre değişir bence kaç giydiğini sorun