Merhaba kızlar🌺
Bebeğim 4 aylık oldu. Uyku gerilemesi öncesi de aynı şeyleri yaşadığımız için sormak istiyorum. Kızımı akşam saat 9 gibi akşam uykusu için yatırıyorum. Bir rutin de oluşturuyorum pijama, babaya iyi geceler deme vs. Zaten destekli uyuyor beşiğinde sallanarak. Uykuya 9.15 gibi geçiyor fakat uzun uykuya geçmesi 2 saat kadar sürüyor. Örneğin 9da uyuttuysam 11-12 gibi iyice dalmış oluyor. Bu süre zarfında sürekli yarım saat 40 dkda bir kalkıp destek bekliyor. Belki destekle uyuduğu için bilmiyorum. Destek vermezsem uykusunu açıyor. Daha geç uyutmayı da denedim fakat süreç yine aynı işliyor bu sefer 12de değil gece 3te uyuyor. Merak ediyorum bu durumu yaşayan var mı? Siz neler yapıyorsunuz?