Hatice_nur07 o urun paylaşınca oluyor, bir de magaza paylasma ve koleksiyon paykasma var, onlar da kimsenin satin almasına gerek yok. Ben geçen ay magaza paylaşmadan 50 TL kazandım, ama koleksiyondan vermediler, sordum, sahte kullanıcılar olabiliyormuş, yani sadece bu indirimler için açılmış hesaplar, onları düşünce olmamış benim