ebaliesen Merhaba hanımlar, hayırlı günler. Doğum yapalı 3 ay oldu. Kanamam geldi adet midir nedir bilmiyorum ama 15 gündür kanamam devam ediyor aranızda böyle yaşayan var mı sebebi nedir?
Deletedmom00881 ebaliesen adet olmuşsun canım, doğumdan sonraki 6 ay adetler düzensiz ve fazla kanamalı olabilir normal, ama çok endişe ederseniz hastaneye gidebilirsiniz
ebaliesen Deletedmom00881 teşekkür ederim doktoruma sordum da o da normal dedi adet düzensizliği dedi ama size de sormak istedim merakımdan 😊
Deletedmom00881 ebaliesen iyi yaptın canım doğumdan sonra rahim toparlanana kadar böyle düzensiz oluyor