Benim 4 tane yeğenim var bir sürü de kuzenim var hemen hemen hepsi kullandı hicbirininde kalçası çıkmadı ayağı yamulmadi bizde 4 aylığız bende kullanmak istiyorum 1 buçuk ay sonra falan. Az az koyulursa abartılmazsa zararı olmaz bence ben hiç görmedim