Mirayddd Merhabalar. 2 bucuk aylik bebegim var. zaten sesli kaka yapan bir bebek, yaptigi an degistiriyorum kakasi beklemesin diye. Ne zaman acsam sirtina kadar bulasmis buluyorum. fiskirtiyor bence ne yapmaliyim 😢😢😢 bez prima pure kullaniyorum
Bebgimmm_123 Mirayddd ayni sekilde bnde ayni bezi kullaniyorum sesli kaka yapiyo ve sirtina cikiyo 🤦♀️🤦♀️
Asyayse Mirayddd ben her markayı kullandim hepsini ama gazıyla kaka yaptığı için hepsi kafasına kadar taşıyor ne zaman gazi azaldı ozaman duzeldi
Kadermelek1996 Mirayddd benimde 3 ay13 günlük kızım var aynı şekilde oluyordu ilk başlarda büyüdükçe değişiyor o durum bez küçükse bi numara büyüğünü alabilir siniz
Deletedmom0099 Mirayddd bezin arkasından biraz içe katlayın o zaman çıkmaz bir de bedeni küçük geliyo olabilir mi o zamanda hep sırtına çıkar
TheBaby Mirayddd Valla 2 ay bizimde öyleydi. Sonra geçiyor. Ama çok body attım çöpe yıkasan yıkanmaz yani
Selma-aygun37 Mirayddd kızım 4 aylık ilk zamanlar sesli yapardı yine sırtına kadr cikardi hala öyle sessizde yapsa yani o sırta o kaka çıkacak 😂 bez sleppy kullanıyorum bence bezle alakalı degil ya az da olsa popiş yaylandikca yukarı doğru cikiyo yanlar lastikli tabi cikamiyo yukarı kaciyo bende içinde genelde eski zibinlarini giydiriyorum hep döndürüp döndürüp nasıl olsa kaka oluyo bı şekilde
Elmadersem Mirayddd bebekken öyle oluyor galiba ya bizimde öyleydi prime premium care kullanıyoruz bebeklikten bu yana. Suan 15 aylık ama bebekken öyleydi sonrasında öyle bir sorun yasamadık