5ay 13gunluk kizim var 2gundur yogurt mayalayip yediriyorum ilk gun 30cc falan yedi bu gun 60 tabiki yerken agzindan cikariyor yani hepsini yemedi doktoru basla tatdirmaya dedi boyle basladim bu arada diside cikti artik simdi yogurtdan sonra ne versem diye dusunuyorum doktoru meyve ver dedi kirmizi meyveler verme ama dedi sebzeyle mi meyveylemi devam edeyim nasil yaptiniz siz? Yogurtida gunluk sutden ve dogal kucuk pinarin yogurtlari var ondan alip mayaliyorum.geceden ertesi gun veriyorum siz nasil yaptiniz tecrubelerinizi yazar misiniz