daisymomm Meyvebicagi ben deneme amaçlı 2 numara almıştım ama kalıbı küçüktü sonrasında kızım 2 aylıkken 4 numara kullanmıştım gayet güzel emiciliği sızdırmazlık iyiydi. İndirimini bekliyorum açıkçası 😀
Meal Meyvebicagi bende 1 haftadır kullanıyorum memnunum sleppy 2 günde pişik yapmıştı sonra ekonomik açıdan denim dedim şükürler olsun pişik olmadı
Metehan123 Pisik tasirma sizdirma vs yapmadi sadece tek sevmesigim yani oglum cisini yapinca on kismi cok sisiyo kiyafetinin altinfa sanki saatlerdir degismemis gbi sisik duruyo bezi