Bugün iş hayatımin 4. Günü bebeğim 11 aylık annem bakıyor sabah emziriyorum gitmeden öğlen sagilmis sütü veriyor annem ama icmiyormus odaları gezip beni arıyormus annemin yakasını çekiştirip meme istiyormus işi bırakmayı düşünüyorum çok üzüldüm şuan güvenle bağlanma icinn 2..2.5 yaşa kadar çalışma diyorlar siz ne düşünüyorsunuz