Gerçekten kriz geçiriyorum artık. Gece uykumuz yok. Doğduğundan beri deliksiz uyku uyumadım. Emmeye alıştırmak istemiyodum ama alisti bile. Gece emmek için defalarca kalkıyor emdiği de 2 dk, olan benim uykuma oluyor. Bu aralar bi de yatakta dogrulmayi adet haline getirdi. Dogrulunca uykusu açılıyor 1 saat tekrar uğraşıyorum uyusun diye.
Günlerdir gündüz tek uyku yapıyor hem de 6.30da güne başlasa bile. Uyandıktan 4 saat sonra uykusu geliyor hemen uyutmaya geçiyorum. Kucağımda uykuya dalınca yatağa koyuyorum kıyameti koparıyor 2 gündür. Grip oldum, dinlebemedigim icin gecmiyor:( ya napicam arkadaşlar bi akıl verin nolur. Arkadaşlarımın bebekleri Gece deliksiz uyuyor güne 8.30 dan önce başlamıyor. Ben neden bu kadar yanlış yapıyorum:((((((