Miracinannesi2021 Gece 4 5 kere kalkıyorum ama çiş yok gece çiş yapmiyor bir sorun mu var şuan 7 buçuk aylık ama daha öncesi var
S_x_w Miracinannesi2021 bebeğiniz karnını doyurmak için değil akışkanlıktan uyanıp az emip uyuyor olabilir haliyle çiş yapmaz..kilo alımı iyiyse sorun olacağını zannetmiyorum…çocuklarımda gece beslenmesini kestiğim anda sabah kuru kalkarlardı ordan biliyorum..ama yine de dr unuza danışın tabi