https://ty.gl/6iyfeg2jgt Kullanan var mı ? İndirimdeylen almak istiyorum memnun olan var mı ?
Msl- ben kullanıyorum memnunum 👍🏼
Msl- bende kullaniyorum en begendigim islak mendil diyebilirim
Bebeğim 5 buçuk aylık doğduğundan beri kullanıyorum ve bir problem yaşamadım
Kullanıyorum memnunum