Günaydın arkadaşlar, dün akşam çok üzüldüm şükrettim resmen. Oğluma daha hamileyken Elelebabyden oyun halısı aldık ki diğer oyun halılarından daha pahalı firma olarak kaliteli olduğu için tercih ettik. Oğlum 3 buçuk aylık oyun halısının topunu çok seviyor uyumadan oynasın diye eline verdim ve içindeki çıngırak top açıldı etrafa bu eski tabancalarda kullanılan mermilerden 5 tane saçıldı bir tanesi de tam suratında yakaladım bütün gece şükrettim lütfen kontrol edin sizde bu tarz oyuncaklarınızı firmayı aradım şikayette bulundum yenisini göndermeyi teklif ediyorlar sorunluysa ne yapayım ben yenisini