SultanBartu ek gıdamız şükür çok güzel ilerliyo şimdilik ne verirsem yiyo sabahları rafadan bir yumurtanin sarisini yediriyorum yine kendi ağzının sardığı herseyi yemek istiyo muhakkak bir çorbası var 2 günde bir değiştiriyorum bıkmasin diye çorbalar kimi zaman taneli kimi zaman daha duru yapıyorum her birini bilsin diye yoğurt muhakkak vermeye çalışıyorum yine mevsimine göre meyve veriyorum kimi zaman püre şeklinde bu aralarda kontrollü bir biçimde eline veriyorum kendi ağzına goturuyo eliyle yemegide bilsin kendi başardığını görsün diye oda çok hoşuna gidiyo şimdilik böyle öyle çok pimpiriklenip onu yemesin bunu yemesin demiyorum kendi için zararlı olan şeyleri vermiyorum hepsi o. Dişinin olmaması henüz bir engel teşkil etmiyor bizim için yemek konusunda inanılmaz hevesli zaten beni bile yiyebilir 😂