Lavinia_21 Zirvedeyken altın alıp ağlayarak düşüşünü seyrediyorum. Büyük zarardayım ne olacak halim hiç bilmiyorum şuan 60 bin zararım giderek çoğalıyor 🥲
Yoorennn Lavinia_21 yani altın böyle yükselmeden önce 500 şerdeydi bu gidişle oralara düşcek galiba ama yine yükselcegini düşünüyorum
kuzey-21 Lavinia_21 ay geri çıkmayacak diyorlar Çoğu kişi evini arabasını satıp altın dolar almış Allah yardımcıları olsun
Begonvil1 Allah sizin durumunuzda olanlara sabır versin inşallah çok yara almadan toparlarsınız ama yine de inşallah tekrar artmaz memleketimin hali daha da önemli
Lavinia_21 Begonvil1 zamlar pahalılık stokçuluk bitse geri çekilse aynı fikirde olucam ama olan bu şekilde benim gibilere oldu kimseye yaramadı
Yademveannesi Lavinia_21 Gerçekten tavandan almışsınız bir de yüklü miktar.. ama uzun vadede yine artar altın. Enflasyonu düşük göstermek için düştü. Yine artar enflasyon belirlendikten sonra
Yoorennn Lavinia_21 çok üzüldüm adınıza bizde tam altının düşcegi gün yapıcaktık son anda paramız bizde degildi elimize geçemedigi için yapamadık 50 bindi yapsaydık şuan bize kalan sadace bi çeyrek parasıydı galiba
Tombiginannesi Yademveannesi Evet artar bir günde bu kadar düşüş olması normal değil zaten sadece bı zamanı var
2cocukannesi__ kuzey-21 allah akıl versin tavan yapıp nasıl alırlar anlamıyorum daha nekadr cikabilirdiki yahu yazık gerçekten
Elif_Derin Lavinia_21 uzun vadeliyse yatirimin üzülme Ben hic bilmemki aldıqım fiyattan düsüqe altin sattıqımı
Elif_Derin Lavinia_21 sen yone 955 ten ben 1.30 dan aldim Ama kafama bile takmiyom Yaz sonuna kadar ellemicem icin sorun yok
Deletedmom4444 Dolar altin dustu yapilan zamlar geri cekilmedi.Simdi tekrar yukselise gecicek ve yeni zamlar kapimizi calcak 😕😕
Gryffindor Deletedmom4444 Durum bismillah daha ne oldu düşeli. Bu şekilde düşüş devam ederse zamlar elbet çekilecek