FiltreKahve Hiç bir zararı olmaz ben kendim mesela evde püre yapıyorum meyve için yemiyor ama kavanozlu hazır meyve püresi yiyorlar..Cici bebe adı üzerinde bebek bisküvisi ben kendim de cici bebe ile buyumusum gayet de sağlıklı bir insanım ne obezite sorunum var ki ikiz annesiyim 50 kiloyum siz düşünün ne de şeker hastalgim var.Ben ikizlerimde günde 5-6 adet veeiyirum hatta biberon mamalarinin içine ikişer tane arıyorum bir zarari olmaz