Raz Sap simplex kullanıyorum ama kaç saat sonra etki ediyor, birde kullandıktan sonra karnında sesler geliyor aynı durumu yaşayan var mı
rabiahilall Raz bende onu kullanıyorum ama sanki rahatlatmıyor gibi, rezene çayı içiyorum ve 1 çay kaşığı da bebeğime veriyorum bu daha iyi geldi
Luthien Raz san simplex ve biogai aynı anda kullandım 2. Ayda bitti gazimiz. Biogai yi sabah verdim o şekilde yararını gördüm. Sab simplex i de gaz sancıları olduğu saatleri tespit edip o aralıklarda verdim günde 3 defa 15 er damla şeklinde
Ebrar01 Raz hiçbir gaz damlası verme , kimyon ye bol bol . Kimyon çayı yap bebeğine de içir sende iç , o ilaclara hiç gerek kalmayacak
Dorukcummmm rabiahilall rezene çayı siz de içmeyin hele ki bebeğe hiç vermeyin zararlı olduğu ortaya çıktı son çalışmalarda.
kaderklc17 Nörse harveys kullabilirsiniz bitkisel doktorların önerdiği bir gaz damlası bir çok yakınımda memnun kaldı hepsinin gaz problemi olan bebekleri vardı
Mehmetmirza Raz kullandık sanko daha çok sancı yaptı gibi geldi bıraktım ben. Şuan nurse harveys colex ve metsil bir arada kullanıyorum çok daha etkili oldu bebeğimde
Purpura26 Raz Bize sab simplex iyi geldi. Sabah akşam 15 damla veriyorum. Gün içinde de ihtiyaç halinde 5er damla veriyorum. Kana karışmadan vucuttan atılıyor direk o yüzden bir zararı yok
Murattt Raz devletin verdiği paraben içerdiği için zararli ben buckso D3 vitamini kullanıyorum hem gaz giderici özelliği de var doktor önerdi başka bir gaz damlasi da kullanmıyorum devletin verdiği d vitamini daha çok gaz yapıyor