2lokummannesiii bence kesinlikle iletişimin maksimum seviyede olması. Yani kitap okurken dinlemiyor diye hiç yarıda kesmedim, muhakkak ilgisini çeken bir soru yönelttim veya “aa bak bu sayfada kocaman bir ayıcık var” diyerek ilgisini kazanmaya çalıştım.
Bi de gün içindeki her aktiviteye olabildiğince dahil etmek çok önemli gerçekten.
Anlayabileceği şekilde anlatmak.
Kitaplar benim için çok çok çok kıymetli. Ben üzerine ekstra ağırlık verdim kitapların. Bazen sıkmış bile olabilirim, o anlarda ara verdim mesela.😁
Kitap okumayı sevmek hayatının her alanında artı olacak.
🙏🤍