Kızlar pazar günü burun estetiği oldum. 3 yaşında oğlum var. Oğlum dünden beri hasta ateşli onunla ilgilenmekten doğru düzgün uzanıp dinlenemedim. Şimdide sanki burun ucum şişlik inmiş gibi geliyor hatta indi bence biraz burun ucum düşmüş olabilir mi sizce daha tampon cıkmadı pazar günü çıkarcaj doktor