Arkadaşlar dün A101 den banyoya öpücük ile (aparatın adı) takılan sabunluk ve havlu asacağından aldım demir olandan. Öpücükler fayansları ne yaptıysam her yolu denedim tutmuyor. Fişi duruyor. Geri paketledim. 17 tl para verdim ikisi 34 tl. Geri iade etmek istiyorum ya da yerine başka bir şey de alabilirim. Alırlar mı geri. Ucuz birşey de değil ya 5 tl filan olsa neyse .. kullanamıyorum da üstelik arızalı 😩