Minikoalamm Kızlar 9 ay aşısını yeni yaptırmıştım döküntü oldu acile götürdüm normal dediler ama içim rahat etmedi bugün sabah tekrar götürdüm doktora iyice arttı su çiçeği dedi bu durumu yaşayan var mı
Yagmur1c Minikoalamm Geçmiş olsun canım. bizde bugün 9 ay aşısı olduk çok huysuz sürekli ağlıyor sizde de böyle oldu mu
stnnfbbdbdv Siz yine iyisiniz biz 2 aylıkken çıkardık ben zona oldum benden su çiçeği olarak geçti ama ilaç vs kullanmadık 4 gün yıkamadık sadece o kadar kaşımasana izin vermeyin
Minikoalamm stnnfbbdbdv canım doktor alerji ilacı yazdı her ihtimale karşı ya küçük olunca çok korktum
Minikoalamm Yagmur1c yok canım bizde aşıdan sonra çok aglamadi bizim sabahına döküntüler oldu onun dışında bir şeyi yoktu
Minikoalamm Yagmur1c canım bide 9 ayda atak başlıyor belki ondandır benim bebeğim de uyurken bile gözü kapalı sürekli ağlıyordu hala da ağlıyor
Minikoalamm Yagmur1c ayni canım benim bebeğim de uyku zamanı çok uykusu bile olsa kalkmaya çalışıyor uyuyunca uyku içinde ağlıyor atak çok zor hoşgeldin 🥺