Merhaba yeni 19aylik olduk anne baba dede ege kendi ismi ,ge, abim, gaga, alkış yapınca aggiş diyor önceden de izlediği cizgifilm karakteri ismini söylerdi birde sürekli bidi bidi konuşuyor evde biseyler konuşmaya çalışıyor bu donem Sizlerde durum nasıl acaba