1Dost bizde öyleyiz herkes seni kullanmaya başlamış yapma böyle ağlasın biraz falan diyor. Onun için işimi bıraktım, bebekliğini doya doya yaşamak istiyorum. Ben ve babası dışında kimi tanıyor ki bizi kullanacak tabiki 😅 ama sizi çok iyi anlıyorum ben bebekten sonra çok panik oldum gitmediğim doktor kalmadı, sonra fark ettim ki bir sıkıntısı olsa zaten belli ediyor kendini 😇 inşallah hepsi iyi olur 🧿🧿🧿