Tuba-ege Selam kızlar bebegımı 3 aylıkken sunnet ettırdım suan 4 aylık ama hala iyileşmedi sızınde öyle mi 😕
DhaS Tuba-ege bende 4 buçuk aylıkken yaptırdım sünneti ve sanırım bizim de iki ay olacak halen kesilen yer hafif şiş anlamadım ne zaman iyileşecek. bu
Tuba-ege 1bebek1annee suan krem olarak bısey kullanmıyorum ilk bır hafta kullandım sadece geriye doğru cekıyorum hala yapışmamış bir turlu
Tuba-ege Tuba-ege doktorada gosterdım normal dıyo ama hala bir pipi görüntüsünde degıl şiş 40 gün oldu yaptıralı
1bebek1annee Tuba-ege bizim de biraz şişliğimiz vardı doktorumuz fucicort diye bi krem verdi. Sabah akşam çok çok az miktarda kremi (etkili bi krem çünkü) kesilen yerlere sürdüm ve günde 5-10 dk ılık suda oturttum 2 güne toparladı. İsterseniz bi deneyin.