Merhaba kızlar, benm bebeğim 10 aylık ve ben hamileyim emziriyorum artık şu mama olayını çözemedim bir türlü siz nasıl besliyorsunuz mesela sabah kalkınca mama sonra kahvaltı öğlen mama sonra öğle yemeği sonra mama akşam meği şeklindemi beslemem gerekiyor acaba 3 gündür kafayı yemek üzereyim çözemiyorum bir türlü emzirirken canı isteyince emmiyodu ama mama kafamı çok karıştırdı 🥺