Yagmur12 ilk 3 ay bebeklerin aylık 500gram ile 1000 gram ortalama alması beklenir. Doğduktan sonra da bebeklerin doğum kilosunun yaklaşık olarak %6-10 kaybetmesi normaldir. Yani 3800 doğan bir bebeğin 380-400 gram bile ödem gitmesi normaldir ki , benim oğlan 3740 doğdu 3500 geldi eve. Normal canım bunlar.
Gelelim aldığı kiloya.Maşallah Allah nazardan saklasın,sağlıkla büyüsün. 1 kilodan bile fazla almış. 1 aylık bebeğin 10 kilo olmasını filan bekliyorlarsa gülerim 😂
Gelişim sadece kilo ile ölçülmez, sen hiiiiiç takma bu dış sesleri gözünü seveyim.