22 günlük bebeğim doğduğundan beri aşırı sulu kakası neredeyse her bezi kakalı 15 günlük kontrolüne gittiğimizde doktorumuz süt alerjisi olabilir süt ürünleri yeme bi deneyelim düzelir dedi dikkat etmeme rağmen sünen hala hiç bi değişim yok sizlerde böyle bişey yaşayan var mı tecrübelerinize ihtiyacım var. Gün içinde çok huysuz bi bebek değil gaz sancıları dışında mutlu sakin 15 gün içimden kilo alımı da iyiydi 420 gr almış dedi doktorum