ebruli_pyz Bebeklerin dönem dönem huyları degisir canım çok normal.benim kızım da o dönemlerde çok yapardı öyle,hatta kargocunun peşine ağlamıştı sen düşün 🤣🤣 adamcağız kucağına aldı sakinlesince verdi geri 🤣 şimdi de eve bi misafir gelsin yeter ki ya da biz gidelim bi yarım saat huysuzluk yapar sonra alışır bir şeyi kalmaz. Dönem dönem huyları değişiyor yapacak bir şey yok 😅